آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم
سرخط خبرها

هشدار مدیریت بحران به تهرانی‌ها | به ارتفاعات شمالی استان تهران صعود نکنید

  • کد خبر: ۱۲۲۵۱۳
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
هشدار مدیریت بحران به تهرانی‌ها | به ارتفاعات شمالی استان تهران صعود نکنید
مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع رگبار باران و رعد و برق گفت: در این شرایط صعود به ارتفاعات شمالی استان تهران خطرناک است.

به گزارش شهرآرانیوز، حامد یزدی مهر عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع رگبار باران و رعد و برق گفت: در این شرایط صعود به ارتفاعات شمالی استان تهران خطرناک است.

یزدی مهر با اشاره به هشدار‌های صادر شده اداره هواشناسی مبنی بر احتمال بارش باران و سیلابی شدن رودخانه‌ها افزود: به مردم توصیه می‌شود از اتراق در دامنه کوه‌ها و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند و دامداران نیز نسبت به نگهداری دام‌ها در مناطق امن اقدام کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران با تأکید بر جدی گرفتن هشدار‌ها توسط مردم ادامه داد: بحث پیشگیری در مدیریت بحران آنقدر مهم و مؤثر است که از ابتدا تا پایان مردادماه سال جاری تاکنون چهار هشدار زرد، شش هشدار نارنجی، دو هشدار وقوع باد شدید و بیش از ۱۰ اعلام آماده باش و اعلام هشدار‌های فاصله گرفتن مردم از رودخانه‌ها را داشته‌ایم و همه این اقدامات برای پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار است.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران استانداری تهران طی مردادماه نزدیک به ۳۰۰ اقدام در حوزه پیشگیری، آمادگی و مقابله با بحران را داشته است، افزود: یکی از اقدامات مهم این اداره کل فراهم کردن مقدمات برگزاری طرح «توانمندسازی ستاد‌های شهرستانی مدیریت بحران» است که اطلاع رسانی در این زمینه صورت گرفته و جزئیات بیشتر نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

یزدی مهر با تأکید بر افزایش روحیه مدیریتی و تصمیم گیر‌ی‌های صحیح و به هنگام در حوزه ستاد‌های بحران استان تهران عنوان کرد: تمام تلاش اداره کل مدیریت بحران بر این است که ستاد‌های بحران به یک نقطه قابل قبول از جهت آمادگی با حوادث و بحران‌ها برسند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران به پاسخگویی به بیش از ۲۰۰ مکاتبه توسط اداره کل مدیریت بحران استان طی مردادماه ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۵۰ اقدام مؤثر توسط ستاد‌های مدیریت بحران استان تهران در سیل مردادماه صورت گرفته است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->